29 août 2014

Contraselfie / 03



Mon oeil a beaucoup apprécié cette vitrine d'un magasin où l'on trouve littéralement tout, qui se trouve juste à côté de la gare là où j'habite. Parfait pour une contraselfie, je me suis dit. J'ai fait une photo d'essai d'abord et j'attendais qu'une personne me plaise en sortant de la gare pour que je lui demande de me prendre en photo. Soudain, j'entends un "hé, mademoiselle !" derrière mon dos. Je me tourne, et je vois sortir le vendeur-même. M'ayant apperçue en prenant ses exquis boa en photo, il était confus et paraissait agacé. "Pourquoi avez-vous pris une photo ?" - "Parce que ça me plaît !" réponds-je avec enthousiasme et je l'achève en lui demandant d'appuyer sur le déclencheur lui-même cette fois-ci.

/

CZ

Mé oko našlo obzvláštní zalíbení ve výloze jednoho obchodu se vším představitelným zbožím, který se nachází hned u nádraží v místě, kde bydlím. Ideální na contraselfie, řekla jsem si. Nejprve jsem pořídila zkušební fotku a čekala jsem, než se od nádraží vynoří nějaká vhodná bytost, abych ji požádala o zachycení. Najednou za zády slyším "Haló, slečno!" Otočím se a spatřím samotného prodavače vycházejícího ven. Když mě viděl, jak si fotím jeho skvostná boa, byl zmaten a zdál se být poněkud vyveden z míry. "Proč jste si to fotila?" "Protože se mi to líbí!" odpovím nadšeně a udolám ho, žádajíc, aby spoušť zmáčkl tentokrát on.

1 commentaire :

Lucie a dit…

Moment jak z filmu :) chtěla bych vidět zmatený výraz prodavače :D