18 sept. 2014

contraselfie / 05



Je suis particulièrement contente d'avoir pris cette contraselfie. Rue de Sèvres. Je venais de m'acheter la première balayette de ma vie et je revenais chez moi, victorieuse. Je dirais que cette photo réflète bien ce que je suis en train de vivre : je trouve du plaisir en apprenant à être pratique. Juste aussi pratique qu'il ne le faut, cependant, ahah. Il n'est pas surprenant que le monsieur dans la cinquantaine que j'ai demandé de me rendre ce service photographique paraissait complètement perplexe. Pourtant, il est l'un de meilleurs adeptes du projet niveau cadrage.

/

Z tého contraselfie mám obzvlášť radost. Rue de Sèvres. Vracela jsem se domů poté, co jsem si slavnostně zakoupila první smetáček v životě. Řekla bych, že fotka pěkně zachycuje, čím právě procházím - s radostí se stávám praktickou osobou. Tedy jen tak praktickou, jak je nutné, ha. Není divu, že pán kolem padesátky, kterého jsem o fotografickou službu požádala, byl celý ten tam. Přesto je kompozičně zatím snad nejlepší z portrétujících.

3 commentaires :

Anna a dit…

cetla jsem si popisek a krome klicove 'balayette' jsem rozumela vsemu, jsem na sebe pysna, yay! ehm, po deviti letech francouzstiny bych se vlastne mela spis stydet, ale whatevs

Sandra Kisić a dit…

Tyhle litajici kocicky (s kridly vetsinou) mame vsude v Sarajevu po zdech! I velikansky!

mark. a dit…

uzas! a máš moc krásný bydlení! .))